Over ons
Kundige professionals maken het verschil in een bedrijf of organisatie. Maar het is niet altijd eenvoudig om de juiste mensen te vinden. Bovendien kost de zoektocht naar geschikte kandidaten veel tijd. Onze gedreven consultants nemen je dit werk graag uit handen. Of het nu gaat om medewerkers, managers of directieleden; dankzij onze kennis, ons uitgebreide netwerk én onze jarenlange ervaring vinden we de professional die het beste binnen jouw organisatie past.
Sinds 1976
Employment Services heeft al 50 jaar ervaring met de werving en selectie van professionals en managers – in verschillende sectoren. Een sterke relatie met opdrachtgevers is voor ons cruciaal. Want doordat we onze klanten goed kennen, vinden we de kandidaat die het beste aansluit bij de vacature. Het is immers essentieel om te weten wat er binnen jouw organisatie speelt en welke ontwikkelingen er in de branche zijn. Al deze kennis zetten we in tijdens ons search- & selectieproces.
Wij gaan verder dan alleen werving en executive search
In ons werk gaan we verder dan alleen kandidaten zoeken en functies invullen. Je vraagt je als opdrachtgever bijvoorbeeld af waarom je niet in staat bent de juiste persoon te vinden. Op zo´n moment gaan we samen dieper in op de cultuur binnen de organisatie en de aantrekkelijkheid van de werkgever. Wij denken mee over de employer branding en adviseren hierover.
Is de ideale kandidaat van 30, 35, 40 met tien jaar ervaring en een academische opleiding moeilijk te vinden? We onderzoeken samen welke andere opties er zijn. Denk bijvoorbeeld aan de starter zonder ervaring die je intern kunt opleiden tot die ideale kandidaat. Of de 55- en 60-plussers, die aan de zijlijn staan te trappelen om mee te doen, maar de kans niet krijgen. Hoeveel ruimte kun je die doelgroepen bieden? Dit zijn vaak hele gemotiveerde krachten en daarmee aantrekkelijke nieuwe collega’s.